Paczki, czy karty podarunkowe na Dzień Dziecka?

Dzień Dziecka zbliża się wielkimi krokami. Jak w tym roku zaskoczyć dzieci pracowników i podarować im narzędzie do samodzielnego spełnienia swoich marzeń?

…”Jedynie dzieci wiedzą czego szukają…” Antoine de Saint- Exupery

Komfort i wygoda użytkowania, tego szukają pracodawcy

W Polsce nadal popularne są firmowe prezenty z okazji Dnia Dziecka. Podarunki w formie zabawek lub słodyczy są wciąż „w obiegu”, jednak czy taki prezent ucieszy każde dziecko?

Organizacja paczek firmowych jest dla pracodawcy dodatkowo sporym wyzwaniem logistycznym i finansowym. Nie bez znaczenia jest zatem fakt, że coraz chętniej sięgają oni po nowoczesne rozwiązania z oferty benefitów pracowniczych, które zapewnią im szybkość realizacji, wygodę i korzyści finansowe.  

Przedpłacone karty podarunkowe dla dzieci – nowy trend w obszarze benefitów pracowniczych
 

Tak, to nowoczesne rozwiązanie digitalowe, z którego pracodawca i pracownik są zadowoleni. Karta podarunkowa to coś w rodzaju elektronicznej wersji bonu towarowego, z określonym saldem pieniężnym i terminem ważności.

To obecnie jedyny na polskim rynku tak trafiony benefit dla dzieci pracowników.

Co wyróżnia karty podarunkowe dla dzieci?
 

  • Oszczędność czasu i energii. W takim czasie Edenred dostarczy rozwiązanie gotowe do rozdania pracownikom i ich dzieciom
  • Trafiony podarunek – dzieci same decydują na co i w jakim czasie przeznaczą środki pieniężne dostępne na karcie
  • Elastyczność. Pracodawca sam określa punkty sprzedaży, w których pracownik może zapłacić kartą.
  • Zwonienie z PIT do 1000 zł, o ile niniejsze świadczenie jest wydatkowane zgodnie z przeznaczeniem ZFŚS.
  • Skala zasięgu. Karty przedpłacone są akceptowane na terenie całego kraju. Można nimi płacić również online
  • Dostęp do pakietu atrakcyjnych zniżek do kina, sklepów z artykułami dziecięcymi.
  • Samodzielne zarządzanie kartą. Na bieżąco poprzez kontakt z infolinią telefoniczną oraz na stronie myedenred.pl i w aplikacji mobilnej
  • Personalizacja zgodnie z brandingiem firmy. Na karcie umieścisz własne logo, grafikę, a może i dedykację?
  • Swoboda zarządzania własnymi środkami, szczególnie doceniana przez młodzież
  • Wzmocnienie CSR firmy. To przykład „dobrych praktyk” w obszarze budowania dobrych relacji i harmonii z pracownikiem. Każde wsparcie finansowe jest doceniane przez pracowników
  • Silny Employer branding. Nic tak nie wyróżni pracodawcę, jak Certyfikat Motywującej Firmy. Wybierając karty podarunkowe wspiera Akademia Przyszłości


Porozmawiajmy o potrzebach Twojej firmy:)

Oceń artykuł:
Średnia ocen: 0
Opinii: 1