Uczestnicy to coraz bardziej wymagająca i świadoma grupa, często znudzona ilością prowadzonych akcji, oczekująca natychmiastowej gratyfikacji. Coraz bardziej popularne są nagrody dające swobodę wyboru. Dlatego firmy częściej decydują się na przedpłacone karty premiowe. Karty dostarczają pozytywnych emocji i spełniają warunek natychmiastowej gratyfikacji. Można je elastycznie dopasować do założeń każdego programu wsparcia sprzedaży. Z zasady karty przedpłacone są akceptowane na całym świecie i w Internecie, ale na życzenie klienta firma Edenred przygotuje karty premiowe z akceptacją do jednej branży lub kilku wybranych. Uczestnik, który otrzymał kartę Edenred, na bieżąco i przede wszystkim samodzielnie kontroluje stan środków i historię transakcji w aplikacji mobilnej oraz na stronie internetowej. Dzięki temu wie, jaki pułap osiągnął i za co został nagrodzony. Dodatkowo otrzymuje także dostęp do programu zniżkowego oraz ma możliwość płacenia w szybki i wygodny sposób telefonem z Apple Pay lub Google Pay™.
Programy lojalnościowe i motywacyjne oparte na nagrodach w formie kart przedpłaconych są efektywne pod kątem kosztów i czasu. Nie wymagają gromadzenia nagród i ponoszenia wydatków na ich magazynowanie. Karty są zawsze dostępne, nigdy się nie kończą, a organizator programu lojalnościowego i wsparcia sprzedaży w szybki i łatwy sposób samodzielnie zarządza katalogiem nagród.