Chcesz promować produkty i zwiększać udziały w rynku wśród klientów z segmentu B2B czy B2C? W obu przypadkach sprawdzonym rozwiązaniem będą programy lojalnościowe. W przeciwieństwie do tradycyjnej reklamy, tego typu programy przynoszą wymierne rezultaty już w krótkim okresie nawet przy stosunkowo niewielkim budżecie. Pozwalają na bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej przy jednoczesnym angażowaniu uczestników. Ważne, aby zaproponować ciekawy mechanizm programu lojalnościowego, jak np. konkurs, loteria, program punktowy, akcja promocyjna z wykorzystaniem nagrody dostępnej od ręki. W tym przypadku warto skorzystać z polecanych przez inne firmy i pożądanych przez samych uczestników przedpłaconych kart premiowych. Już 65% firm prowadzi programy wsparcia sprzedaży, 5% firm zamierza je wprowadzić, a co drugi program lojalnościowy oparty jest właśnie na kartach premiowych*.
*Badanie „Trendy sprzedaży” przeprowadzone przez ICAN Insitute we współpracy z Edenred Polska, luty 2019