Zaplanuj progam lojalnościowy z wykorzystaniem najbardziej pożądanej nagrody - przedpłaconej karty premiowej. Jest to skuteczne narzędzie do zwiększania sprzedaży i motywowania sił sprzedaży. Już 65% firm prowadzi programy wsparcia sprzedaży, a co drugi program lojalnościowy oparty jest na kartach premiowych*.
Programy lojalnościowe oparte na kartach przedpłaconych są inwestycją, która motywuje do zwiększania koszyka zakupowego i buduje lojalność między klientem a marką. Dodatkowo programy wsparcia sprzedaży pomagają nagradzać tych najbardziej aktywnych handlowców i klientów, osiągających najwyższe wyniki, jak również – motywować tych słabszych do zwiększania obrotów. Dzięki poprawnie wdrożonemu programowi lojalnościowemu firma zyskuje przewagę konkurencyjną, a jej produkty lub usługi są chętniej wybierane przez konsumentów i partnerów biznesowych.
*Badanie „Trendy sprzedaży” przeprowadzone przez ICAN Insitute we współpracy z Edenred Polska, luty 2019