Karta przedpłacona narzędziem motywacji i zwiększania zaangażowania pracowników

Jak karta przedpłacona może być narzędziem budowania motywacji pracowników i zwiękaszania ich zaangażowania.


Wywiad z Sylwia Bilska, General Manager w Edenred Polska dla Gazeta Finansowa z dn. 27.05.2019

W jaki sposób Pani dotychczasowe doświadczenie wzbogaci funkcjonowanie Edenred Polska? Co Pani, jako osoba i jako ekspert wnosi do firmy?

Posiadam wieloletnie doświadczenie w rozwoju biznesu w branży Fintech, zarówno po stronie B2B jak i B2C. Wdrażałam rozwiązania digitalowe i automatyzujące obsługę klienta i sprzedaż produktów, które znacząco wpływają na profitowość biznesu.  

Jak ocenia Pani rynek usług przedpłaconych, systemów motywacyjnych i lojalnościowych dla pracowników oraz partnerów biznesowych?

Rynek usług przedpłaconych rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie, zarówno pod względem technologicznym, jak i stale rosnącego popytu po stronie klienta. Karty przedpłacone stały się popularnym dla przedsiębiorców narzędziem motywacji i zwiększania zaangażowania pracownika, jak również rozwijania działań sprzyjających budowaniu lojalności w biznesie.

Działamy w dwóch obszarach, w których dostarczamy zróżnicowaną ofertę rozwiązań przedpłaconych. Pierwszą grupę stanowią pracodawcy, którym oferujemy nowoczesne benefity pracownicze w formie kart przedpłaconych. To popularne wśród pracowników narzędzie daje im możliwość swobody użytkowania i zarządzania własnymi środkami, tak jak chcą i w dogodnym czasie.

W portfolio Edenred oferujemy m.in. Kartę Lunchową, dzięki której pracodawca może dofinansować posiłki swoim pracownikom i oszczędzić na składkach ZUS, Kartę podarunkową, dzięki której pracodawca może premiować i nagradzać pracowników przez cały rok, np. na Wielkanoc, Boże Narodzenie lub wg pomysłu firmy, Kartę podarunkową dla dzieci na Dzień Dziecka, jako alternatywę do paczek ze słodyczami oraz Kartę Sport i Kultura, która kompleksowo zadba o harmonię między ciałem a duchem pracownika.

W walce o motywację i zaangażowanie pracowników liczy się obecnie pakiet atrakcyjnych i różnorodnych świadczeń, które wyróżniają markę pracodawcy na rynku, a dodatkowo wzmocnią Employer Branding i CSR firmy.

Drugim segmentem klienta, który obsługujemy i doradzamy kompleksowe rozwiązania są firmy, które prowadzą programy motywacyjne, lojalnościowe i wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem kart premiowych.  Karty są elastycznym narzędziem, dzięki czemu można je łatwo dopasować do programów wzmacniających świadomość marki klienta. Urozmaicają katalog nagród, aktywizują i przywiązują uczestników do marki. W Edenred wspieramy klienta w pełnym procesie budowania programu lojalnościowego, od koncepcji po ofertę rozwiązań przedpłaconych i monitoring efektywności.

W jaki sposób rynek zmienił się na przestrzeni ostatnich lat i w jakim kierunku zmierza?

Obserwujemy trend, w którym świadczenia abonamentowe stały się standardem w firmie, zatem ich siła „przyciągania” nie jest już tak mocna, jak to było wcześniej.  

Obecnie wśród pracodawców wzrasta świadomość roli pracownika w drodze do sukcesu firmy. O jego wysoką wydajność i zaangażowanie w rozwój firmy powinno się zacząć od troski o jego zdrowie, samopoczucie i samozadowolenie. Projektowanie rozwiązań w oparciu o ideę „well-being” się sprawdza i obu stronom przynosi wiele korzyści.

Czym na tym rynku wyróżnia się Edenred Polska? Co oferuje swoim kontrahentom i w jaki sposób monitoruje ich zmieniające się potrzeby?   

Jesteśmy silną, innowacyjną marką na rynku globalnym. Dostarczamy innowacyjne rozwiązania digitalowe w zakresie niestandardowych potrzeb klienta.

Swoim zasięgiem docieramy do 830.000 klientów korporacyjnych, 47 milionów użytkowników i 1,7 milionów partnerów afiliacyjnych w 46 krajach. W Polsce, jesteśmy największym wydawcą kart przedpłaconych Mastercard na rynku B2B. Naszym klientom oferujemy możliwość pełnej customizacji kart, zgodnie z brandem ich firmy, a dodatkowo dajemy wybór zakresu akceptowalności kart.

Oceń artykuł:
Średnia ocen: 2
Opinii: 2