E-vouchery od Edenred to szybkie i bezproblemowe nagradzanie konsumentów, partnerów biznesowych oraz pracowników. Rozwiązanie to jest na tyle elastyczne, że firmy mogą stosować je wedle własnych potrzeb i w zależności od celu, jaki chcą osiągnąć. Ta nowoczesna, zdigitalizowana nagroda najczęściej jest wykorzystywana w programach konsumenckich, konkursach, w programach lojalnościowych czy jako narzędzie motywujące siły sprzedaży bądź nagroda za osiągnięte efekty. E-voucher opiewający na konkretną kwotę, z możliwością zrealizowania u wybranych partnerów, może stanowić również podarunek dla pracowników, np. w ramach jubileuszu firmy, na rocznicę pracy czy z okazji urodzin.
Korzyści z wdrożenia
Wdrożenie e-voucherów jako narzędzi wspierających motywację zespołu i wzmacniających lojalizację partnerów przynosi same korzyści. Jest to zarówno oszczędność czasu, jak i budżetu, rozwiązanie to nie angażuje żadnych środków na logistykę czy dystrybucję nagrody. Wszystko odbywa się w formie elektronicznej – po wybraniu wartości e-vouchera, którą można dowolnie różnicować, nagroda jest wysyłana do odbiorców przez SMS lub e-mail. Po otrzymaniu wiadomości z e-voucherem, użytkownik może zrealizować go bezpośrednio na platformie.
Narzędzie to charakteryzuje się łatwym mechanizmem – zarówno dystrybucji, jak i działania. E-vouchery mogą zostać wysłane przez Edenred do zamawiających je firm albo w postaci wygodnego pliku do samodzielnej dystrybucji w ramach organizacji lub wśród partnerów biznesowych bądź przy pełnym wsparciu Edenred – poprzez platformę, jako bezpośredni emailing do nagrodzonych osób z kodami dostępu.
Kiedy sprawdzi się e-voucher?
Rozwiązanie to sprawdzi się szczególnie w obecnych, niepewnych czasach – e-voucher można zrealizować bez wychodzenia z domu, sprawdzając na platformie dostępną ofertę. Firmy mogą wykorzystywać tę formę natychmiastowej nagrody jako narzędzie jednorazowe, stosowane w miarę bieżących potrzeb lub połączyć to np. z kartami podarunkowymi Edenred lub całym programem lojalnościowym. Ten szczególnie sprawdzi się podczas prowadzenia działań motywacyjny i lojalizacyjnych wśród partnerów biznesowych i sił sprzedaży.