Karta premiowa
Nagroda w programach lojalnościowych i motywacyjnych.
Zwiększaj motywację, wspieraj sprzedaż, nagradzaj siły sprzedaży i konsumentów przy każdej okazji.
Przedpłacone karty premiowe są polecanym przez firmy narzędziem, które wspiera małe i duże przedsiębiorstwa w budowaniu programów lojalnościowych i motywacyjnych oraz w realizacji strategii sprzedażowych. Zapewniają szybki i realny wzrost z inwestycji, optymalizują koszty w firmie, a dodatkowo sprzyjają pozyskiwaniu lojalnej grupy zadowolonych pracowników, kontrahentów i klientów firmy.
Dlaczego warto wybrać karty premiowe?
Poznaj korzyści
Zwiększasz wyniki sprzedażowe, promujesz markę i produkty oraz zyskujesz nowych klientów, dbając o lojalność obecnego portfolio klientów.
Koniec z przechowywaniem i logistyką nagród. Kartę wydajesz raz w trakcie programu i zasilasz ją na różne kwoty. Delegujesz obsługę uczestników programu do Edenred.
Przedpłacone karty premiowe podlegają zwolnieniom podatkowym i zwolnieniu z VAT.
Korzyści z karty premiowej dla Twoich pracowników
- Urozmaicają katalog nagród, aktywizują uczestników oraz wyróżniają firmę na tle konkurencji.
- Są najbardziej pożądaną nagrodą wśród sił sprzedaży, kontrahentów, klientów i konsumentów - zawsze dostępna nagroda z poczuciem natychmiastowej gratyfikacji
- Zapewniają swobodę wyboru z nieograniczonego katalogu nagród – płatności w Polsce, zagranicą i w Internecie oraz zbliżeniowe telefonem z Apple Pay i Google Pay™.
Poznaj inne produkty i korzyści
-
Dofinansowanie posiłków pracownikom z oszczędnościami na składkach ZUS
-
Rozwiązanie dla firm zatrudniających pracowników w trudnych warunkach
-
Trafiony podarunek nie tylko od święta dla pracowników
-
Nowoczesny benefit travel lub dofinansowanie wypoczynku
-
Karty podarunkowe dla Dzieci zamiast paczek
-
Sportowo-kulturalny benefit dla pracownika oraz jego rodziny
-
Nowoczesny benefit pracowniczy do 48 godzin u Twojego pracownika
Przedpłacona karta premiowa – FAQ
Przedpłacona karta premiowa jest kartą płatniczą Mastercard® akceptowaną na całym świecie, z funkcją płatności w Internecie (online) oraz przez telefon (Google Pay™, Apple Pay). Na życzenie przygotujemy karty z akceptacją do jednej lub kilku wybranych branż, np. biura podróży, sklepy ze sprzętem AGD/RTV, perfumerie, punkty sprzedaży klienta lub jego partnera biznesowego.
Akcje typu:
- programy lojalnościowe i motywacyjne kierowane do kontrahentów biznesowych (B2B),
- programy konsumenckie (B2C),
- akcje wsparcia sprzedaży,
- loterie, konkursy, sprzedaż premiowa.
Do kogo:
- producentów, którzy szukają narzędzi do wsparcia sprzedaży u dystrybutorów (przedstawiciele handlowi dystrybutora), sprzedawców w sklepach lub finalnego odbiorcy B2B.
- sieci hurtowni, które szukają rozwiązania do wsparcia sprzedaży dla swoich klientów B2B.
- firm z branży FMCG lub HoReCa, próbujących dotrzeć do osób odpowiedzialnych za zamówienia ich produktów.
- firm z branży budowlano-przemysłowej i wyposażenia wnętrz, chcących nawiązać trwałe relacje z ekipami wykonawczymi (remontowymi, budowlanymi czy fachowcami np. serwisantami).
- firm, które prowadzą działalność B2B i chcą wesprzeć sprzedaż i motywować siły sprzedaży.
- firm, które chcą promować i zwiększyć sprzedaż swoich produktów i usług wśród konsumentów.
- Wysoka personalizacja nagrody – uczestnik akcji / programu sam decyduje, jaki ostateczny kształt przyjmie jego nagroda; kupuje sobie co chce - nagroda dopasowana do oczekiwań, dająca poczucie natychmiastowej gratyfikacji.
- Najszybsza dostępność – uczestnik akcji / programu od razu otrzymuje środki na swoją nagrodę za wykonane działania w ramach np. programu lojalnościowego; szybkie doładowanie kart w ciągu jednego dnia.
- Prosta obsługa i logistyka – organizator nie musi mieć zaplecza logistycznego, aby przechowywać nagrody.
- Atrakcyjne nagrody bez rozbudowanego katalogu – karta premiowa jest nieograniczonym katalogiem nagród dla uczestników; dowolność wyboru nagrody.
- Elastyczność nagrody – karty można dopasowywać do branży, łatwo zmieniać kwotę, na którą opiewają, oraz dostosowywać ich wygląd do identyfikacji wizualnej marki będącej organizatorem programu.
- świadczeń przekazanych w ramach promocji lub reklamy – jednorazowo do 200 zł – przy czym zwolnienie nie dotyczy świadczeń przekazywanych m.in. własnym pracownikom lub zleceniobiorcom (pkt 68a);
- nagród związanych ze sprzedażą premiową towarów lub usług – jednorazowo do 2000 zł – pod warunkiem, że nagroda nie dotyczy prowadzonej przez osobę fizyczną działalności gospodarczej (pkt 68);
- wygranych w konkursie z dziedziny nauki, kultury, sztuki, dziennikarstwa i sportu – jednorazowo do 2000 zł (pkt 68);
- wygranych w konkursie organizowanym i emitowanym (ogłaszanym) przez środki masowego przekazu (prasa, radio i telewizja) – jednorazowo do 2000 zł (pkt 68);
- wygranych w loterii promocyjnej – jednorazowo do 2280 zł (pkt 6a).
W powyższych przypadkach świadczeniodawca (organizator) nie jest zobowiązany do pobierania podatku i składania deklaracji PIT-11 lub PIT-8AR.
Jeżeli warunki uprawniające do zwolnienia nie zostały spełnione, organizator sprzedaży premiowej, konkursu lub loterii promocyjnej ma obowiązek przed wydaniem nagrody pobrać od osoby nagrodzonej / wygrywającego podatek w ryczałtowej wysokości 10% wartości nagrody / wygranej i do 20. dnia miesiąca następującego po miesiącu,
w którym podatek został pobrany, wpłacić podatek do swojego urzędu skarbowego.
Do końca stycznia roku następującego po roku podatkowym organizator przesyła zaś do urzędu skarbowego roczną deklarację PIT-8AR. Natomiast w przypadku pozostałych świadczeń przekazanych w ramach promocji lub reklamy podmiot, który je wydał, co do zasady sporządza i przesyła do osoby fizycznej oraz jej urzędu skarbowego
informację PIT-11. Informacja ta przesyłana jest do końca lutego następnego roku podatkowego.