Zdrowa motywacja z kartą żywieniową w Twojej firmie.
Zadbaj o Well being i zarządzanie energią pracowników, dzięki jedynej na polskim rynku karcie lunch (żywieniowej) z Certyfikatem Well-being Institute.

Nagroda w programach lojalnościowych i motywacyjnych.
Zwiększaj motywację, wspieraj sprzedaż, nagradzaj siły sprzedaży i konsumentów przy każdej okazji.
Przedpłacone karty premiowe są polecanym przez firmy narzędziem, które wspiera małe i duże przedsiębiorstwa w budowaniu programów lojalnościowych i motywacyjnych oraz w realizacji strategii sprzedażowych. Zapewniają szybki i realny wzrost z inwestycji, optymalizują koszty w firmie, a dodatkowo sprzyjają pozyskiwaniu lojalnej grupy zadowolonych pracowników, kontrahentów i klientów firmy.
Poznaj korzyści
Zwiększasz wyniki sprzedażowe, promujesz markę i produkty oraz zyskujesz nowych klientów, dbając o lojalność obecnego portfolio klientów.
Koniec z przechowywaniem i logistyką nagród. Kartę wydajesz raz w trakcie programu i zasilasz ją na różne kwoty. Delegujesz obsługę uczestników programu do Edenred.
Przedpłacone karty premiowe podlegają zwolnieniom podatkowym i zwolnieniu z VAT.
Przedpłacona karta premiowa jest kartą płatniczą Mastercard® akceptowaną na całym świecie, z funkcją płatności w Internecie (online) oraz przez telefon (Google Pay™, Apple Pay). Na życzenie przygotujemy karty z akceptacją do jednej lub kilku wybranych branż, np. biura podróży, sklepy ze sprzętem AGD/RTV, perfumerie, punkty sprzedaży klienta lub jego partnera biznesowego.
Akcje typu:
Do kogo:
W powyższych przypadkach świadczeniodawca (organizator) nie jest zobowiązany do pobierania podatku i składania deklaracji PIT-11 lub PIT-8AR.
Jeżeli warunki uprawniające do zwolnienia nie zostały spełnione, organizator sprzedaży premiowej, konkursu lub loterii promocyjnej ma obowiązek przed wydaniem nagrody pobrać od osoby nagrodzonej / wygrywającego podatek w ryczałtowej wysokości 10% wartości nagrody / wygranej i do 20. dnia miesiąca następującego po miesiącu,
w którym podatek został pobrany, wpłacić podatek do swojego urzędu skarbowego.
Do końca stycznia roku następującego po roku podatkowym organizator przesyła zaś do urzędu skarbowego roczną deklarację PIT-8AR. Natomiast w przypadku pozostałych świadczeń przekazanych w ramach promocji lub reklamy podmiot, który je wydał, co do zasady sporządza i przesyła do osoby fizycznej oraz jej urzędu skarbowego
informację PIT-11. Informacja ta przesyłana jest do końca lutego następnego roku podatkowego.